Puppy in Training TV – EP7 – Puppy Train (ing) Trip

Ta publikacja może zawierać linki partnerskie. Możemy zarabiać pieniądze lub produkty z firmy omawianej w tym poście.
Niedawno mieliśmy doskonałą wycieczkę do San Clemente z naszą grupą Puppy Guide Pogs of America, rosnąca grupa szczeniąt. Zaczęło się na dworcu Metrolink w mieście Orange, wycieczka pociągiem do San Clemente, spacer po promenadzie, lunch, a także czas gry dla naszych szczeniąt. To był doskonały dzień, a także bardzo doświadczenie dla wszystkich naszych szczeniąt podczas szkolenia.
Dublin miał swoje pierwsze spotkanie z Sandem, a on naprawdę nie rozumiał, w co wierzyć w następną strukturę pod jego łapami. Spójrz na ten odcinek Puppy w szkoleniu telewizji, aby zobaczyć reakcję Dublina na piasek, a także wycieczkę do San Clemente.
Puppy in Training TV – EP7 – Puppy Train (Ing) Ride
Oto ten tygodniowy odcinek Puppy in Training TV. Jeśli chcesz sponsorować odcinek, spójrz na szczeniaka w szkoleniu telewizji.

Jazda na szczeniaków (ing)
Staraliśmy się być zabawni z tytułem, ponieważ był to trening szczeniaków, a także jazda na pociągu szczeniąt… w każdym razie oto ten tygodniowy transkrypcja. Mam nadzieję, że Ci się podoba!
Wesołych Świąt! Nazywam się Colby, to jest Dublin. Witamy w naszym ostatnim odcinku 2010 roku!
(Roll tytułów): Szczeniak w szkoleniu telewizji z Dublinem. Z Linus Aussie Mix Rescue. Podobnie Colby the Human. a także stetson zawód zmienił pies przewodnika. Odcinek 6 – Los Caballeros Tennis, a także trening szczeniąt.

Weclome to odcinek 7 – Ride Puppy Train (Ing). Niedawno wzięliśmy Dublina podczas jego pierwszej prawdziwej podróży pociągiem do San Clemente. Naszym pierwszym przystankiem był pomarańczowy dworca kolejowa, w której zadowoliliśmy innych hodowców szczeniąt z naszej grupy.
Pociągi MetRolink są znacznie głośniejsze niż wycieczka pociągowa, którą napotkaliśmy podczas naszej podróży do Knott’s w odcinku 4. Wydaje się, że witryny, a także z pociągu, to doskonałe doświadczenia dla naszych szczeniąt, jednak ta podróż została zaproponowana dla naszych starszych Tylko szczeniaki. Jak można powiedzieć, że metrolink porusza się dość szybko, a Dublin wykonał doskonałe zadanie po prostu odpoczynku pod moim krzesłem, podobnie jak wszystkie inne szczenięta w naszej grupie.
Jak omówiłem, zatrzymaliśmy się na pomarańczowym przystanku, a także wzięliśmy metodę MetRolink do San Clemente.
Kiedy pociąg wreszcie zaniepokoił zatrzymanie. Wszyscy zajmowaliśmy się spokojnie wysiadającym z pociągu z naszymi szczeniakami. Po wyjściu z pociągu szliśmy przez promenadę na plaży. Idąc promenadą mieliśmy możliwość zbliżenia się do wody, a także obejrzeć niektórych surferów. Podczas oglądania surfowania i surferów. Pociąg przyszedł prędkość.
Po przejściu na około milę dotarliśmy do molo San Clemente, a także zabraliśmy psy do końca, aby mogły wziąć udział w widoku. Patrząc w wodę, odkryliśmy niektóre delfiny poza brzegiem. Jeśli przyjrzysz się uważnie, możesz je zobaczyć w oddali. Próbowałem sprawić, by Dublin rzucił okiem, jednak po prostu nie był zainteresowany.

Mieliśmy trochę dodatkowego czasu przed lunchem, więc skorzystaliśmy z okazji, aby zrobić kilka zdjęć naszych szczeniąt. Po obejrzeniu delfinów przez trochę, a także zrobieniu kilku zdjęć naszych szczeniąt postanowiliśmy wejść, a także na lunch. Podczas naszej przerwy na lunch wszystkie nasze szczeniaki absolutnie znokautowały pod stołem
Po obiedzie zaczęliśmy jechać do parku, a także odkryłem, że Dublin był zachwycony, gdy chodził po piasku, nad którym najprawdopodobniej wymagamy pracy w przyszłości.
Podczas gdy szukaliśmy parku, pociąg znów przyszedł przyspieszyć. Wysadził gwizdek, a także przestraszył mnie absolutnej kupy. Jednak nie przeszkadzało to w Dublinie. Kiedy dotarliśmy do parku, X-Pens były już konfiguracją, a także pozwalamy naszym szczeniakom grać przez chwilę. Po bieganiu i zagraniu przez chwilę, podczas gdy nasze szczeniaki zniknęły, zrobiliśmy kilka zdjęć urody, a także przygotowaliśmy się na długi spacer na dworzec kolejowy.

Wróciliśmy trochę wcześnie, a także zatrzymaliśmy się w kawiarni. Dublin znokautował, a także zwinął się w idealną kulę pod moim krzesłem. To był długi dzień dla naszych szczeniąt, gdy wróciliśmy do przystanku pociągu San Clemente. Dublin miał o wiele więcej możliwości, aby zobaczyć pociąg, zanim wszyscy weszli na pokład, a także wróciliśmy do domu.
Hej wszystkim! Dublin zrobił niezwykły podczas swojej pierwszej jazdy pociągiem. Głośne odgłosy, a także prędkość pociągu nie przeszkadzały mu ani trochę. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za obejrzenie szczeniaka w szkoleniu telewizji. Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawią, a także wolne od ryzyka wakacje!
Proszę Subskrybuj
Specjalne podziękowania dla Jan Brady za zorganizowanie wszystkich naszych podróży GDA w regionie pomarańczowym w ubiegłym roku!
Jeśli chcesz sponsorować odcinek Puppy w szkoleniu telewizji, zobacz PuppyInTraining.com
Nasze ostatnie przemyślenia na temat treningu szczeniaka
Jak omówiłem na filmie, Dublin był absolutnie niezwykły podczas swojej pierwszej jazdy pociągiem. Było kilkanull