Puppy in Training TV – EP11 – Guide Pani Pups at The Films

Ta publikacja może zawierać linki partnerskie. Możemy zarabiać pieniądze lub produkty z firmy omawianej w tym poście.
Dublin, a także planowałem nasze wycieczki grupowe w regionie pomarańczowym, a także nie tak dobrze, że poprowadziliśmy przewodniki psich szczeniąt do filmów w Dystrykcie w Tustin.
Filmowy kino nie był naszym jedynym celem. Mieliśmy również okazję przedstawić nasze szczeniaki w szkoleniu do sklepu spożywczego, Borders Bookstore, kręgielni, Johnny Rockets, a także wcześniej omawiany teatr filmowy AMC.
Jestem pewien, że wszyscy jesteście podekscytowani, widząc najnowsze doświadczenie Dublina, więc sprawdź ten tygodniowy odcinek Puppy w szkoleniu telewizji!

Odcinek 11 – Przewodników psich szczeniąt w filmach
Jeśli myślisz o sponsorowaniu odcinka Puppy w szkoleniu telewizji, zobacz naszą stronę sponsorską.

Prowadzi szczeniaki psów w transkrypcji filmów
Oto w tym tygodniu transkrypcja szczeniaka w szkoleniu telewizji:
Logo PuppyInTraining.com, a także adres witryny
Hej, jest to na koniec piątek, a jutro idziemy do filmów z naszymi kumplami Yuki i Baronem. Witamy w odcinku 11 Puppy w szkoleniu telewizji.
Przewodnik po psach szczeniąt Trening z Dublinem z Linus Aussie Shepherd Rescue Podobnie Colby The Human, a także Stetson Porosure Poradnik Zmieniony pies
Wstaliśmy dobrze i wcześnie, posprzątaliśmy, a także udaliśmy się nad dzielnicą Tothe w Tustin, aby zadowolić dobrych przyjaciół Dublina, Yuki i Baron.

Dystrykt w Tustin to zewnętrzne centrum handlowe, z mnóstwem sklepów, restauracji, a także teatrem filmowym. Naszym planem było przejść naszych przewodników psich szczeniąt, a także wokół wszystkich sklepów, aby przede wszystkim poddać je różnym środowiskom, a także sytuacjom… a po drugie, aby je trochę wyciągnąć, aby były wyczerpane w teatrze filmowym. Nasz pierwszy przystanek… rynek Whole Foods na parkingu samochodowym.
Podeszliśmy, a także w przejściu do jedzenia, aby wykorzystać szczenięta do różnych zapachów, a także chodzenie po gładkich podłogach.
Po spacerowaniu przez trochę Baron zademonstrował pobyt przed jabłkami cukierkowymi.
Po kosztach w Whole Foods przeszliśmy przez parking samochodowy, a spacer krzyżowy, a także spojrzeli na to, co powinno być sprzedane na granicach.
Jako przewodnicy psi szczeniaki, które są konieczne, abyśmy poddali nasze psy na różne sposoby wejścia… granice mają dwa automatyczne drzwi, które w niektórych przypadkach mogą zaskoczyć psów, jeśli nie widziały ich wcześniej.

Chodziliśmy po sklepie przez chwilę… wszystkie książki były 40-60% zniżki. Baron czekał cierpliwie, podczas gdy Tina kupiła kilka książek.
Mieliśmy możliwość popracowania nad wejściem po schodach, gdy udaliśmy się do kręgli.
To był pierwszy raz, gdy Dublin był w kręgielni. Dublin był nieco podekscytowany, aby wchodzić po schodach, więc upewniłem się, że zwolnił, a także poszedł obok mnie na pięcie. Było ciemno i głośno, jednak wszystkie trzy psy wykonały doskonałe zadanie oglądając Bowl People Bowl, a także sprawdzając ogromne telewizory ekranowe na końcu pasów.
Po pozwoleniu psom doświadczając wszystkich szalonych widoków, zapachów, a także wydaje się, że w kręgle wróciliśmy na zewnątrz, a tym razem zjechaliśmy windę, a nie schody.
Winda to jeszcze jedno doskonałe doświadczenie dla naszych przewodników psich szczeniąt, a także upewniamy się, że mają szansę na potknięcie się po rutynowych windach, takich jak ta, którą teraz zajmujemy w sklepie Bass Pro.
Zrobiliśmy raczej spacer i poszliśmy do wielu sklepów, więc postanowiliśmy udać się do Johnny Rockets na lunch.

Wszystkie trzy psy zostały zniszczone podczas lunchu. Dublin powiedział mi później, że Yuki stworzył doskonałą poduszkę.
Po obiedzie poświęciliśmy chwilę, aby nasze psy siedziały na zdjęcie Opp.
Następnie poszliśmy przez metodę kina filmowego, a także poszliśmy do Rocky Mountain Chocolate Factory.
Przed teatrem filmowym znajdowała się dobra fontanna wodna. Więc umieściliśmy Dublina w puch, a także wtedy, gdy odkryliśmy Króla Barona pozowania na największym skałie!
Przed wejściem do teatru filmowego upewniliśmy się, że nasze szczenięta mają dużo wody, a także je ulżyły. Weszliśmy do środka, a wszystkie 3 szczenięta pozostały spokojne, a także wybitne w całym filmie
To był długi dzień, choć znakomity trening dla Yuki, Barona, a także Dublina. Wychodząc z filmu kina, chcielibyśmy podziękować za dołączenie do nas do tego odcinka Puppy in Training TV. Mamy nadzieję, że zachwycasz się oglądaniem, a także do zobaczenia następnym razem!
Proszę Subskrybuj
Jeśli chcesz sponsorować odcinek Puppy w szkoleniu telewizji, odwiedź PuppyInTraining.com

Ostateczne przemyślenia na temat przewodników psich szczeniąt w filmach
To było trochę okazało się dla naszej grupy psie regionu Orange, jakkolwiek dla mnie jest dla mnie na szczęście, że jest to bardzo prostsze, aby poradzić sobie z małą grupą w porównaniu do większej grupy. Wszystkie trzy szczenięta były bardzo dobrze zachowanenull